یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked
سرخط خبرها

واکنش‌های کاربران فضای مجازی به عکسی از وزیر جوان در آغوش مادرش

  • کد خبر: ۵۶۳۲۳
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
واکنش‌های کاربران فضای مجازی به عکسی از وزیر جوان در آغوش مادرش
 آذری جهرمی، وزیر جوان دولت تدبیر و امید، پیش از این‌ها هم با انتشار عکس‌هایی متفاوت خبرساز شده بود. این بار نیز وزیر ارتباطات عکسی از خود در آغوش مادرش منتشر کرده که واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی به همراه داشته است.
ارژنگ حاتمی | شهرآرانیوز - آذری جهرمی، وزیر جوان دولت تدبیر و امید، پیش از این‌ها هم با انتشار عکس‌هایی متفاوت خبرساز شده بود. از عکسی با آستین کوتاه در قطارشهری که مدعی شده بود به صورت اتفاقی گرفته شده و یکی از کاربر‌ها برای او فرستاده است تا عکس‌هایی از آشپزی کردنش درخانه و رفتار‌هایی که برخی کاربران از چند سال قبل آن را تلاش‌هایی برای ایجاد محبوبیت برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری آینده دانسته بودند. این بار نیز وزیر ارتباطات عکسی از خود در آغوش مادرش منتشر کرده که واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی به همراه داشته است.
 
اولین واکنش‌ها به همین موضوع اشاره دارد. کاربری با اشاره به انتخابات سال آینده ریاست جمهوری نوشته است: «با این پست‌هایی که وزیر جوان منتشر می‌کند، می‌توان از همین الان به این نتیجه رسید که ایشان هم مثل آقای ضرغامی که پست‌های متفاوتی در فضای مجازی منتشر می‌کند، هر ۲ از کاندیدا‌های احتمالی انتخابات سال آینده باشند.»

این چه سرعتیه قربونت برم؟

برخی کاربران فضای مجازی با نکته سنجی خاصی به گوشی تلفن همراهی که دست مادر وزیر است، اشاره می‌کنند. کاربری دراین باره نوشت: «به احتمال مادر آقای جهرمی به فرزندش می‌گوید: آخه این چه سرعت اینترنتیه قربونت برم!» شوخی‌های کاربر‌ها دراین باره کم نیست. کاربر دیگری نوشت: «به احتمال مادر آقای جهرمی درحال بررسی گوشی ایشان است!»

در این میان بسیاری از کاربران گلایه هایشان از سرعت کم اینترنت را در زیر این پست منتشر کرده اند. از نکات جالب آنکه گویا برخی کاربران دیگر از وزیر ناامید شده اند و مادر آقای جهرمی را خطاب قرار داده اند: «مادرجان! ما که هرچی گفتیم درست نشد، خواهشا به پسرت بگو فکری به حال سرعت اینترنت بکنه!»

یکی دیگر از گلایه‌های کاربر‌ها به وزیر ارتباطات گران بودن اینترنت است که در شکایت آن‌ها از این گرانی در زیر این پست اینستاگرامی کامل مشهود است. کاربری دراین باره نوشت: «با هر روشی حساب کنی قیمت اینترنت توی کشورمون واقعا زیاده، حالا که دلار هم ارزون شده، دست کم تصمیمی دراین زمینه بگیرین و قیمت رو حتی اگر یکم هم شده، کاهش بدین لطفا.»

دکتر چاق شدی ها!

نکته بینی کاربران فضای مجازی و توجه آن‌ها به همه زوایای این عکس طوری بود که برخی آن‌ها به اضافه وزن جهرمی اشاره کرده و معتقد بودند در هفته‌های گذشته وی دچار اضافه وزن شده است، از جمله کاربری که نوشت: «بدجور شکم آوردی!» یا «دکتر چاق شدی ها، یکم ورزش بذار توی برنامه هات!» به‌نظر کاربر‌ها با دقتی زیاد درباره این عکس، هیچ چیز را از قلم نینداخته اند.

در کنار همه این واکنش‌ها آنچه که اهمیت بیشتری داشت و نمود بیشتری هم پیدا کرد، توجه به جایگاه مادر در فرهنگ ما بود. همچنین کلی آرزوی خوب و طلب سلامتی برای مادران سرزمین مان و مادر وزیر جوان. بسیاری از کاربر‌ها از آذری جهرمی برای احترام به مادرش تشکر کردند و بسیاری دیگر از کاربران نیز زیر این پست به بیان احساسات و حرف هایشان برای آن‌ها پرداختند. از جمله کاربری که نوشت: «مادر گوهر گران قدری است که خداوند بهشت را زیر پای او قرار داده است. ان شاءا... سلامت باشند و سایه مبارکشون همیشه پایدار باشد، از ایشان بخواهید برای ما هم دعا کنند.»
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->